Yazarak Para Kazanmak İster misiniz? - Siyah Ekran | Dergi

Yazarak Para Kazanmak İster misiniz?

 

Bir fikir, eğer fikre, aklı yatan olursa bu gönderinin altına yorum yapması, benimle iletişime geçmesi yeterli olur. Fikrim şudur,

  Düzenli olarak yazı yazan, moderatör, yani ben, şahsi fikirlerimi imgeler yoluyla anlatmakla belirli bir kazanç elde ediyorum, şuan için bu bir varsayımdır. Kazandığım paranın (1) olduğunu düşünelim. Bu işi tek başıma sırtlanmak ile bu kadar bir kazanç elde ediyorum. Siteye yazarak para kazanmak isteyen yeni birini aldığımız zaman, düzenli olarak yayın yapan ve siteyi geliştiren birini dahil etmiş oluyorum. Böylece yazınsal ritim, ikiye bölünüyor ve siteye düzenli olarak ikinci kişinin girişiyle de gösterimler artıyor. Bu artış ile ben, artık (1,5) para kazanmaya başlıyorum. Elbette belirttiğimiz rakamlar tamamen temsilidir. Yeni kişinin para kazanma evresi de şöyle başlıyor. Yeni kişi, siteye düzenli olarak yazmak isteyen 2 kişi getiriyor ve bu kişiler de düzenli yazılar ile sitenin ritmine uyum sağlıyor yeni kişi, getirdiği iki kişi sayesinse para kazanmaya, rütbe atlamaya başlıyor. Böylece ben, (2,5) değerinde para kazanmaya başlarken yeni kişi de yazdıkları ve getirdikleri sayesinde (0,25) para kazanmaya başlamış oluyor.  Bu (0,25) nereden geliyor? Elde ettiğim, (2,5) paranın (0,25) lik kısmını ona veriyorum, elimde (2,25) değerinde bir kazanç kalıyor.  Yani blog sayfası üzerinden bir hisse elde etmiş oluyor. Bütün bunların olması için de elbette, kazanç elde etmemiz ve kazanç doğrultusunda temsili rakamların dağıtımı yapmamız gerekiyor. Devam ediyoruz, yeni gelen iki kişi düzenli yazılar eklemekle hem kendilerini kanıtlamış oluyor, hem de yazarak para kazanma noktasında bir yol almış oluyorlar. Düzenli yazılar doğrultusunda ve getirdikleri yeni 2 yazar eşliğinde onlar da para kazanmaya başlıyorlar. Ben yeni gelen iki kişi ile beraber kazancımı (3,25) yapmış oluyorum. Bu rakamın (0,25)lik kısmını bir alt kademeye diğer (0,25)lik kısımı da diğer yeni alt kademeye aktarıyorum. Böylece ilk kayıtlı yazar (0,50) en son kayıtlı yazarlar (0,25) değerinde kazanç ile işe başlamış oluyorlar. Elimde ise (2,50) değerinde sabit bir birikimim kalıyor. Sistemin ilk aşaması bu şekildedir. Geliştirilebilir bir fikir olduğuna inanıyorum. Avon ve benzeri şirketlerin de bu doğrultuda çalıştıklarını biliyor ve bunun yazı yazarak da yapılabileceğine inanıyorum. Elbette yazmak, her şeyi yazmak, demek değildir. Sitenin amacına uygun yetkin içerikler üretilmelidir. Fikir, tartışılma noktasına gelince, yeni fikirler ile  bu fikir geliştirilebilir. Elbette içerikler ve yazarlar için de katılım şartları mevcut olacaktır. 

Not: Salt, para kazanmak amacıyla üretilen bir fikir değildir. Kazanç elde etmek ile yazma motivasyonu artacak ve bu iş üzerindeki profesyonelllik katlanacaktır. 

Yorum Gönder

2 Yorumlar

Ne düşünüyorsunuz?